
W 2026 roku we wrześniu udało mi się wydać trzecią płytę, którą pozwalam sobie tu zareklamować. Materiał jest umownie inspirowany różnymi epokami, miejscami i kulturami Ziemi, ale przede wszystkim jest pretekstem do posłuchania muzyki w stylu ambient. Jest w sieci sporo nagrań tego typu, mimo wszystko postanowiłem podzielić się też swoją twórczością. Podobnie jak ostatnio, użyłem tu następujących instrumentów: Moog Messanger, Roland Gaia 2, Yamaha Cs1x i klawiatura Arturia Essential 49. Z instrumentów wirtualnych - pakiety Arturia i program DAW: Mixcraft 10.6.
Miłego słuchania dla tych którzy lubią taką twórczość.
In September 2026, I managed to release my third album, which I’d like to promote here. The material draws loose inspiration from various eras, places, and cultures across the globe, but above all, it serves as an invitation to enjoy some ambient music. While there are plenty of recordings of this kind online, I decided to share my own work as well. As with my previous release, I used the following instruments: Moog Messenger, Roland Gaia 2, Yamaha CS1x, and an Arturia Essential 49 keyboard. For virtual instruments, I used Arturia packs, and for the DAW, Mixcraft 10.6.
I hope those who enjoy this style of music find it an enjoyable listen.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz